Kunder vurderer Bascom i gjennomsnitt til 9,3 basert på 286 anmeldelser

Garanti & Reparasjon

Reparasjonsforespørsel

Hvis du ønsker å be om en reparasjon, kan du kontakte oss via telefon eller e-post. Vi vil vurdere problemet og avgjøre om produktet må returneres. I noen tilfeller kan problemer løses på avstand, noe som sparer deg tid og krefter. Hvis det viser seg at produktet må sendes tilbake, sender vi deg en returetikett slik at du kan sende det tilbake til oss kostnadsfritt.

Garanti

Vi tilbyr en 2 års produsentgaranti på alle våre produkter. Hvis produktet ditt blir defekt på grunn av en produksjonsfeil innen garantiperioden, vil vi sørge for gratis reparasjon eller erstatning. For produkter som er utenfor garantiperioden eller som er skadet på grunn av bruk, vil vi først diskutere reparasjonskostnadene med deg.

Snakk direkte med en spesialist? Vårt team er tilgjengelig på hverdager fra kl. 08.30 til 17.30 via 21 62 31 17.
Still spørsmålet ditt via kontaktskjemaet